Система електронного документообігу АСКОД
Система електронного документообігу АСКОД
Ihor Stepanchenkostepanchenkoihor@gmail.com
Кому:Ігор Олегович Степанченкоi.stepanchenko@infoplus.com.ua
Колеги, доброго дня!
Користуючись нагодою хочу запропонувати розглянути нашу пропозицію щодо впровадження системи електронного документообігу АСКОД (далі – СЕД АСКОД) у Вашій організації.
СЕД АСКОД успішно впроваджено як в державних органах влади так і в закладах освіти, невеликий Референс-лист впроваджень додається до листа.
Ви можете ознайомитися з особливостями СЕД АСКОД за посиланням:
http://infoplus.com.ua/Download/Presentation2021/Presentation2021.7z
СЕД АСКОД:
- автоматизує внутрішній документообіг організації, її адміністративні та ділові процеси;
- оптимізує здійснення контролю виконавчої дисципліни;
- забезпечує підписання документів з використанням електронного підпису
- дає змогу генерувати статистичну та аналітичну інформацію.
- та ін.
Крім того СЕД АСКОД дозволяє організувати ефективну та безперебійну віддалену роботу співробітників, а завдяки гнучкості системи забезпечує автоматизацію практично будь-яких бізнес процесів. У випадку Вашої зацікавленості, ми готові провести презентацію та демонстрацію функціональних можливостей системи електронного документообігу АСКОД.
Ігор Степанченко
Менеджер з продажу
АТ “ІнфоПлюс”
Моб.: +38 (093) 978-80-11
тел.: +38 (044) 585-16-67