A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Вендичанської селищної ради Могилів-Подільського району Вінницької області

Система електронного документообігу АСКОД

Дата: 07.04.2021 13:42
Кількість переглядів: 4112

Система електронного документообігу АСКОД в органах державної владиСистема електронного документообігу АСКОД

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

 

Ihor Stepanchenkostepanchenkoihor@gmail.com

Кому:

Ігор Олегович Степанченкоi.stepanchenko@infoplus.com.ua

Колеги, доброго дня!

Користуючись нагодою хочу запропонувати розглянути нашу пропозицію щодо впровадження системи електронного документообігу АСКОД (далі – СЕД АСКОД) у Вашій організації.

СЕД АСКОД успішно впроваджено як в державних органах влади так і в закладах освіти, невеликий Референс-лист впроваджень додається до листа.

Ви можете ознайомитися з особливостями СЕД АСКОД за посиланням:

http://infoplus.com.ua/Download/Presentation2021/Presentation2021.7z

СЕД АСКОД:

- автоматизує внутрішній документообіг організації, її адміністративні та ділові процеси;

- оптимізує здійснення контролю виконавчої дисципліни;

- забезпечує підписання документів з використанням електронного підпису

- дає змогу генерувати статистичну та аналітичну інформацію.

- та ін.

Крім того СЕД АСКОД дозволяє організувати ефективну та безперебійну віддалену роботу співробітників, а завдяки гнучкості системи забезпечує автоматизацію практично будь-яких бізнес процесів. У випадку Вашої зацікавленості, ми готові провести презентацію та демонстрацію функціональних можливостей системи електронного документообігу АСКОД.

Ігор Степанченко

Менеджер з продажу

АТ “ІнфоПлюс”

Моб.: +38 (093) 978-80-11

тел.: +38 (044) 585-16-67


« повернутися

Вхід для адміністратора